fridajansson.blogg.se

Trött som få

Kategori: Vardagslivet

Idag märkte jag inte ens när Oskar gick upp, tror jag. Jag sov! Helt slut, och bara tanken av att jag ska jobba eftermiddag idag och heldag imårn gör så att jag blir ännu tröttare. Gäsp, gäsp, gäsp!Och sen lovade ju jag igår om bild på våra julklappar från grannarna. Så var så god! :)
Oskar fick allt som har maed bacon och göra. Bacongodis, baconminttabletter och baconnaise. Och han fick detta för att han älskar bacon, tjatar jämt om bacon faktiskt! ;)

Jag fick tandkräm med cupcakesmak och en kakform i form av en iPhone. Har dock inte testat tandkrämen än, bara smakat och smaken var, ja, sötare än vanligt barntandkräm!

Kommentarer

  • FlizanLizan säger:

    Hejsan

    Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

    Svar: Ny design till bloggen? Då kan jag nog vara intresserad. Men vet inte än vad jag vill ha. Har försökt att förstå mig på HTML själv men inte kommit ngn bra vart ;)
    fridajansson.blogg.se

    2013-01-17 | 15:14:19
    Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här: