fridajansson.blogg.se

Seg...

Kategori: Vardagslivet

Idag är en seg dag, tror det beror på vädret som inte är på topp idag.. Men också för min kära man som inte kan låta mig sova. I natt vart jag galen! Hoppas jag kan sova ordentligt natten som kommer iaf.. Behöver min sömn!
Igår kom grannungen upp och ville baka så vi bakade Red Velvet Cupcakes! Jag blev väldigt glad att hon ville baka dom för jag trodde det var ngt speciellt med dom.. Men nej då! Det är vanligt chokladmuffins med lite karaellfärg i, jag vart redigt besviken! Vadå tjäna pengar på lite karamellfärg och döpa lite klatschigt?! Men visst var dom goda, men det var ju inte direkt karamellfärgen...
Idag så kom min mamma hit och fick smaka på både cupcakesen och maten jag gjorde. Hon fick bacon&broccollipaj till lunch, hur gott och enkelt som helst :) Hojta till om du vill ha receptet! Ikväll blir det en promenad iaf, det måste det bli! Är sugen på att röra på fläsket mer än på jobbet idag. Hoppas ni får en bra onsdag gott folk! :)

Kommentarer

  • yasmine säger:

    skulle gärna vilja ha receptet på bacon/brocollipajen !
    Kram
    Yasmine

    Svar: Okej, då lägger jag upp det nu. Då jag inte har ngt annat för mig ändå :) Håll utkik!
    fridajansson.blogg.se

    2013-02-02 | 19:51:12

Kommentera inlägget här: