fridajansson.blogg.se

Kanoners

Kategori: Motivation

Igår lyckades jag och idag lyckades jag! Och vet ni med vad?!
OSKAR ÅT DET JAG BAKADE OCH TYCKTE OM DET!! Jag trodde inte detta var möjligt!! Men jag hade tänkt just nu och fråga er om ni vill ha receptet, för iaf oskar äter det. Då tycker "vanliga" människor dvs gottegrisar om det väääldigt mkt ;) Haha! Igår gjorde jag mockamuffins med vaniljgräddetopping och idag körde jag på en vanlig brownie bara. Och han älskade dom, kan vara att dom smakar kaffe väldigt mkt bägge två, men spela roll han ÄTER DOM! Och igår till och med tog han om :D Ni förstår inte vad det betyder för mig när han äter och tar om det jag bakar, han tycker allt är för sött och blablabla... Så ifall ni nu vill ha receptet på ngt av dom eller båda, KOMMENTERA DÅ! För jag har tittat på recpten men sen gjort om dom efter det jag har hemma och vill ha i :)
Ha det underbart alla ni där ute för detta kommer jag leva länge på! :)

Kommentarer

  • Gunna säger:

    När får man smaka dom då?? :D

    Svar: Det beror ju på, allt är slut nu... Så ni får väl höra av er ett par dagar innan. Nu snart ska vi sätta tänderna i Red Velvet Cupcakes :)
    fridajansson.blogg.se

    2013-01-29 | 14:16:05

Kommentera inlägget här: