fridajansson.blogg.se

Gårdagen

Kategori: Vardagslivet

Igår hade jag fullt upp och var helt slut, men det hindarde inte mig! Jag hade en lista jag var tvungen att göra så jag idag skulle bara kunna vara ledig och göra exakt det jag känner för. Härligt med den känslan förresten!
Igår jobbade jag morgon (mitt sjunde pass i rad...) men slutade lite tidigt, kom hem duschade och sov nga timmar. Sedan upp och göra sig i ordning för att hinna gå till mosters jobb innan jag skulle till lövbo för att rasta lilla Cilla! Men jag hann allt, Oskar följde med till Lövbo också :) Gick en promenad med Cilla och så fick hon vara lite lös ute i trädgården. Sen när vi kom hemså storstädade jag, dammsugade, torkade golv, torka trappan och göra rent i Stellas kattpyts. när jag väl var klar åkte vi in till stan och käkade på corner och storhandlade! När vi kom hem plockade vi in allt och sen ner till grannen för att ge dom en ny vattenkokare (deras gamla gick sönder för den vart väldigt välanvänd!) Då blev det att titta på farmen och sveriges roligaste klipp. Härligt med lite torsdagsmys med grannarna. Jag och min älskling hade en mysig dag! Och jag gick och la mig helt slut! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: