fridajansson.blogg.se

Söndagsbak

Kategori: Vardagslivet

Har nyss bakat klart mina blåbärsmuffins som jag ska ta med till Mimmi och Daniel idag! Ikväll ska vi nämligen dit för att ha taco-mys-söndag! Det gillar vi starkt :D Så min gärning blir blåbärsmuffins dit. Oskar och jag ska nog provsmaka snart, så jag vet att dom är ätdugliga ;) Vi har nyss fått i oss lite rester sen igår, vi fick med oss lite hargryta från mamma och pappa.
Muffins formarna är köpta på strosselannat.se, bra sida för er som gillar att lyxa till det till kalas osv! :)

Kommentarer

  • mimmi säger:

    Åh vad gott!! :D

    Svar: Haha, japp! Oskar tyckte (TILL OCH MED!!!!) dom var ASGODA! Då är dom lätt godkända ;)
    fridajansson.blogg.se

    2013-02-17 | 13:31:03
    Bloggadress: http://mimmiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: