fridajansson.blogg.se

Solen skiner

Kategori: Motivation

ja, solen har äntligen hittat till Gamleby när jag är ledig! Överlycklig :) Så jag tog tillfället i akt då inga moln var på himlen och tog en powerwalk runt Valstad skolan. Fick ett sånt rus genom kroppen när jag gick igenom skolan, alla fina minnen kom tillbaka och helt plötsligt var jag i en annan värld! När jag tittade upp mot internatet såg jag hur kul vi hade med vattenkrig och snöbollskrig osv.. Det spelade upp sig som i filmer gör ni vet? När du blickar tillbaka. Åh jag blir kär på nytt ♥
Nu när jag kom hem så sitter min kära pojk vid datorn och sjunger Jason Miraz, Marc Cohn, Black Eyed Peace m.fl. Han är lite mer social när han inte sitter med sitt headset, vilket jag uppskattar väldigt mkt. jag vet inte om det blir mer upplägg idag men ikväll ska vi till svärmor för invigning av deras nya matbord, trevligt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: