fridajansson.blogg.se

Vi komma, vi komma från pepparkakeland

Kategori: Motivation

Det luktar jul, massor av jul! Så himla mysigt! Älskar jul doften här i lägenheten, sen alla tomtar och så. Nu saknas bara en gran här hemma. Vi får väl se när jag får min älskade gran in. Men idag har jag bakat pepparkakor, en deg för 600 pepparkakor, en deg på 5 kg till mig och grannflickorna. Mysigt värre hade vi med julmusik och våra pepparkaksformar <3
 
 
 
Två fina och mjöliga tjejer under pepparkaksbak! :)


 

Kommentarer

  • mimmi säger:

    Söta tjejer ! :)

    Svar: Ja verkligen! :)
    fridajansson.blogg.se

    2012-12-18 | 19:52:15
    Bloggadress: http://mimmiduvet.blogg.se/
  • Mamma säger:

    VA fina kakor ni gjort. Och med de nya formarna.:D

    Svar: Ja, Nathalie vart helt frälst i Lille Skutt :) Men jag hittade inte min katt och hund formar.. Har du dom hemma?
    fridajansson.blogg.se

    2012-12-18 | 23:01:36

Kommentera inlägget här: