fridajansson.blogg.se

Sjukling

Kategori: Motivation

Nu har jag gått och blivit en "liten" sjukling, jag hostar så det smakar blod i munnen hela tiden. FY! Nu till nyår och allt! Men har iaf hunnit tvätta och nu bakar jag lite nyårs dessert! Jag har kollat på ett recept men gjort lite ändringar så vi får se hur det blir. Receptet får ni nästa år då vi slukat den ;)
Oskar råkade visst åka in till Elgigantens mellandagsrea inne i stan och kom hem med en större dataskärm som han egentligen inte behövde. Sen la han två inslagna paket på vardagsrumsbordet och sa "förlåt för jag inte ringde och prata med dig först". Jag fick ett fint cupecake fat och muffinsformar, Älskling du är förlåten!Fatet är som den på bilden fast i babyrosa. Jätte fint! :)
Sånt gillar jag överraskningar, jag är helt såld på sånt. Både att överraska och att bli överraskad! :)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jaha nu blir det cup cakes för hela slanten. :D

    Svar: Haha, antar som vanligt då ;)
    fridajansson.blogg.se

    2012-12-31 | 17:06:29

Kommentera inlägget här: